فراموشی - حرف هایی برای گفتن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حرف هایی برای گفتن
دوشنبه 92 خرداد 27 :: 1:10 صبح ::  نویسنده : زهرا فاطمی

بسم الله الرحمن الرحیم

و دوباره صفین ...

و دوباره قرآن ها بر سر نی رفت. به مالک بگویید برگردد، به حجت محض زمان ارواحناه فداه بگویید آقا جان شرمنده ایم ! عصر، عصر ظهور شما نیست. شهدا شرمنده ایم 8 سال در زیر فشارها خم به ابرو نیاوردید و نگران این بودید که "بابا" از شما راضی ست یا نه! اما مردم ما 4 سال تحمل سختی ندارند ، از محرم فقط سینه زنی بلدند ، امان نامه ای که ابالفضل نگرفت ؛ مردم عاشورایی ما گرفتند .

این روزها به غدیر می اندیشم و پشت کردن کوفیان به مولا و انتخاب ابوبکر بر مسند خلافت!!!چه زود شکم هامان بر ارزش ها و ایمانمان غالب شد! اینقدر گفتیم "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" . باورم نمی شود که همچون کوفیان در غدیر با علی بیعت کردیم و در روز آزمون تحمل سختی نداشتیم  و علی را با همه عظمتش رها ساختیم و به دنبال دنیا و شکم ها و گوشت و مرغی که در هر خانه ای هم وجود داشت رفتیم . امیدوارم خداوند از خطایمان درگذرد و از خطا خیر بسازد.

این روزها به غربت "علی" و "سیدعلی" می اندیشم.

 به مالک بگویید برگردد ... چقدر "علی "تنهاست...


سیدعلی تنهاست




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

و تو چند گامی از "حاشیه " ،بدرون آی و چشمهایت را با هر دو دستت سایه کن وبی آنکه بخواهی "نقد"کنی به تماشای سرنوشت این چند کلمه بنشین.از زاویه نگاه من به این دنیا بنگر!با کاروان دل من ، با زادفرهنگ من بروی جاده ی تاریخ من وباتازیانه ی رنج ها و شوق های من بر سینه این سرزمین بران.تابه"بوی سخنم"، نه به "دلالت الفاظم"،به دل این سرزمین راه یابی و درصمیم این"کلمات عمیق" گم شوی وتنهایی وغربت و هراس و شکوه وبیکرانگی وملکوت وزیبایی این ها را تماشا کنی!
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 7430



>